ESCAPADA – En bici per la Ruta del Ferro

ESCAPADA >> En bici per la Ruta del Ferro

Bon dia!

Volem començar la setmana compartint un post que dies enrere van publicar els nostres amics de Jan Petit, i que ens va agradar molt, ja que parla d’una excursió molt bonica per fer en terres gironines i amb menuts!

Jan Petit és un espai web on trobar propostes i activitats per viure Sant Cugat en família. La Diana és la mare que hi ha al capdavant d’aquesta aventura.

El cap de setmana passat vam trobar-nos amb uns amics per fer la Ruta del Ferro i del Carbó que va de Sant Joan de les Abadesses a Ripoll. El trajecte va resseguint el camí que feia antigament el tren, són 12 kilòmetres d’asfalt amb un pendent molt suau, un camí ideal per gaudir d’un passeig a peu o en bicicleta i una sortida perfecte per fer amb nens.

int02_RUTAdelFERRO

Vam sortir des de l’antiga estació de Sant Joan de les Abadesses on també hi ha un parc amb gronxadors i una zona amb taules i bancs de fusta per fer un súper pícnic.

Si no porteu bicicletes, les podeu llogar allà mateix o a l’alberg que hi ha una mica més amunt. Un cop estàvem preparats, vam començar la ruta; els ritmes eren diferents, uns anaven ràpid, els altres, en canvi, ens vam quedar a mig camí, ja que els nens ens van entretenir. La ruta és fantàstica i el paisatge preciós, molt recomanable per fer-la quan comenci el bon temps. A nosaltres en va fer un dia amb molt de vent i vam passar una mica de fred.

int01_RUTAdelFERRO

Pel matí havíem decidit que dinaríem a l’alberg rural que hi ha al costat mateix de l’antiga estació que s’anomena com el camí “Ruta del Ferro”. Uns dels amics s’allotjaven allà i vam reservar per la resta.

És un alberg que compta amb una situació privilegiada i unes bones instal·lacions, això fa que l’estada sigui molt còmode i agradable per gaudir en família. Tenen una sala de jocs amb piscina de boles, una caseta, un futbolí, contes…. els nens s’ho van passar pipa! El dinar és self-service i boníssim, disposen de trones.

Si teniu ocasió, és una excursió del tot recomanable per fer en família!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *