POP-UP VOLCANS

Enquadernació: cartoné
Preu: a partir de 23,50 €
Editorial: Baula

Aneu amb compte quan obriu aquest llibre! Els volcans retronen i ja estan a punt d’explotar! Podreu assistir a erupcions espectaculars, viatjar al passat per explorar Pompeia, conèixer l’ofici de vulcanòleg i descobrir les llegendes que desperten la fúria de la Terra.

A les comarques de Girona tenim la Zona Volcànica de la Garrotxa que és el millor exponent de paisatge volcànic de la península Ibèrica. Té una quarantena de cons volcànics i més de 20 colades de lava.

Tant si l’heu visitat com sinó, us animem a fer-ho i aquest llibre us servirà per conèixer millor el món dels volcans i amb els pop-ups de l’interior podreu observar-los de molt a prop. També coneixereu l’ofici de vulcanòleg i la importància de cuidar el medi ambient per preservar el paisatge que ens envolta.

I atenció!

Els amics de BAULA ens han regalat un exemplar de “POP-UP VOLCANS” per sortejar entre tota la colla de menutsGIRONA. Com?

Heu de ser subscriptors de menutsgirona i deixar un comentari en aquesta entrada dient:

Heu visitat mai la Zona Volcànica de la Garrotxa? Us agradaria fer-ho? Si la resposta és si, que us ha impressionat més?

El sorteig queda obert des d’avui divendres, 12 de juny i fins al dimarts 16 de juny a les 24 h.

MOLTA SORT COLLA!!!

30 Comments

• Berta Chico ha dit:

Sí hi vam anar amb el tren que dóna la volta al Cruscat. El que més va agradat als nens és imaginar-lo en erupció.

• Ixent Stuckes ha dit:

Si, hi hem estat varies vegades (anem cada any) pero cada cop que volem fer excursió a L’ermita ens cau un xàfec!! Al menys ens ho hem passat be corrent cap a la pluja jeje

• Ma Rosa Prieto Mir ha dit:

Si que l’hem visitat! Té un paissatge espectacular! Té un aire especial! Amb moltes ganes de tornar-hi…

• Montse Torres ha dit:

Tenim la sort d’anar-hi molt sovint. Ens encanta veure el croscat i jugar al mig del volcà de santa margarida!

• Sònia Caño ha dit:

Nosaltres hi vivim!! Hem visitat els nostres volcans moltes vegades i el museu també. Tenim molta sort de viure a on vivim. A més la meva filla gran és una enamorada dels volcans, l’any passat va convèncer a tota la classe per fer el projecte dels volcans. Suposo que part d’aquest amor també té a veure que la seva germana tingui nom de volcà.

• Núria ha dit:

Si, el millor santa margarida.

• Laura Codina ha dit:

Si, fa poc vam anar al de santa margarida. És bonic veure la forma tant marcada del cràter!

• ANA ARNAL ha dit:

Encara no hi hem anat amb la nostra filla, però té molt present que són els volcans ja que vivim just al costat del volcà de la Crossa, a Estanyol.

• Clara ha dit:

Si que hi hem estat al de santa margarida, però ja fa un temps i les nenes eren petites. Haurem de tornar-hi aviat.

• Anna ha dit:

Sí, ens encanta anar-hi i fer excursions! Als nens els impressiona imaginar-se el Croscat en activitat, i també els encanta córrer fins a dins del volcà de Santa Margarida. A mi m’impressiona la cinglera de Castellfollit de la Roca.

• Isabel Butinya Teixido ha dit:

La setmana passada vam fer una bonica excursió al volcà de Santa Margarida:vam poder observar la forma del cràter, els estrats, i l’església al bell mig conforma un paisatge espectacular. El nostre Martí de sis anys en vol anar a visitar més!

• admin ha dit:

Enhorabona Isabel! T’emportes el llibre “POP-UP VOLCANS” per gaudir amb els teus.
        Ens posarem en contacte amb tu, a través de la teva adreça electrònica. Felicitats!

• JBF ha dit:

Sí, fer-ho en globus dóna una perspectiva diferent

• Jorge Tinoco ha dit:

Sí, els hem visitat en família moltes vegades. Alguna cosa que ens va impressionar molt va ser el cràter del Santa Margarida. Després de la pujada els nens s’esperaven trobar un pic i es van trobar la baixada al volcà, i la van fer corrent fins a l’ermita.

• Òscar ha dit:

Hi hem anat un parell de vegades,però era massa petita.Aquest estiu ja ho tenim apuntat a l’agenda.

• Xavier ha dit:

Si el queté una esglèsi al cràter, just al costat de la fageda.

• Anna Teixidor ha dit:

El que ens va agradar més va ser el volcà del Croscat! Als nostres fills els va encantar. Esperem poder-hi tornar ben aviat!

• Laia ha dit:

I tant!! Al Croscat i al Santa Margarida! Hi anem a la tardor que el paisatge és molt bonic!

• Cristina ha dit:

Hem anat vàries vegades a visitar els volcans!! El meu fill li agraden molt! Mentre arribem, s’imagina l’explosió i com volen les roques fins arribar al lloc on estan actualment del camí.

• Sílvia de Miguel i Fort ha dit:

Hem visitat ens varies ocasions, la zona volcànica de la Garrotxa i el que més ha impressionat als petits de la casa són els camins fins arribar al cràter.

• Sandra ha dit:

Es impressionant Santa Margarida i ens va agradar molt fer la volta en tren.

• Farners de la Rosa ha dit:

Els hi encanta anar amb el trenet, veure tot l’entorn i preguntar tot ho relacionat amb els volcans.

• Dolores Fernández Cabello ha dit:

Jo vaig veure el volcà de Sta. Margarida amb el cole i amb els pares i els meus germans. Però ara vull portar al meu fill a conèixer tota la zona.

• Alex Teixidor Turbau ha dit:

Hem estat a la Fageda amb el nostre fill però tenim pendent anar a fer alguna excursió a algun dels volcans que hi ha.Jo vaig visitar el Croscat i Santa Margarida amb l’escola.

• Meritxell ha dit:

Aquest febrer, just abans de la pandèmia, vam visitar Santa Pau. Vam fer la visita didàctica de la Motxilla de la Blanca, que ens va agradar molt i recomanem. Després vam fer un recorregut en poni per la zona, entre volcans. És una zona molt maca, amb un paisatge diferent i curiós. Aquell dia havíem de visitar Olot i no ens va donar temps, i és l’excursió postpandèmia que la família té pendent.

• Mireia ha dit:

Tenim pendent anar-hi amb els petits de casa! Jo vaig anar de petita i ja n’hi ho recordo!

• Mariona ha dit:

Vam passar-hi la revetlla de Sant Joan l’any passat i vam poder gaudir de les passejades i vistes que ofereixen els volcans! A ells els colors els hi vam encantar!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *