QUI? The Pinker Tones
ON? Auditori (Girona)
QUAN? Diumenge 6 de maig de 2018 | 11 h
PER A QUI? Per a menuts a l’Amazones
PREU 6 €
COM ANAR-HI? Mira-ho
+INFO I ENTRADES auditorigirona.org
Després de la bona acollida del seu darrer concert en què van presentar Rolf & Flor a Londres, The Pinker Tones tornen a l’Auditori de Girona a presentar el seu nou treball, Rolf & Flor a l’Amazones. En aquest nou volum, en Rolf i la Flor viatgen a l’Amazones amb l’àvia d’en Rolf, i l’avi de la Flor. Allà coneixeran la llegenda de Posondo, un lloc mític, i s’embarcaran en la seva recerca. Durant l’expedició descobriran com viuen els indígenes, aprendran a respectar l’equilibri de la selva amb els seus milers d’animals i plantes, i sobretot coneixeran la Yanay, una valenta exploradora i el Professor Fritz, un científic excèntric.
I ATENCIÓ!… VOLEU ACONSEGUIR UN PACK FAMILIAR DE 4 ENTRADES?
Gràcies als amics de l’Auditori de Girona, tan sols heu de contestar una pregunta deixant un comentari en aquest mateix post… >>> Quina ha sigut l’expedició més excitant dels vostres menuts?
*Teniu temps de participar en el sorteig fins el dijous 3 de maig a les 12 h.
Una expedició a selva negra!!!va ser increible i va gaudir moltíssim😁
Agafar un avió i anar a Londres!
Una expedició a qualsevol parc!
Un viatge a Galícia en furgoneta
Les seves expdicions son dins de casa…agafa motxilla, binocles i llanterna i a descobrir món!
Viatjar amb autocaravana.
A una illa d’ Escòcia!!!
camins rurals travessant boscos, prats i rius!
Agafar gorra, pales, galledes i d’expedició a les platges de Menorca descobrint aigües cristal·lines.
Fent espeleologia a unes coves naturals de Rialb
Anar a Port Aventura, els va encantar.
Anar d camping i dormir en una roulotte
Pujar els volcans de Lanzarote i sumbergir-se en les cavernes de La Cueva de los Verdes…
La ruta dels nans per les muntanyes de Suïssa!
Anar a Siurana!
Anar a veure el Barça al Camp Nou!
Anar d’albergs a descobrir la natura
Últimanent fer un escape room amb ells i aconseguir sortir a l’últim segon!!!!
Totes són molt excitants, jajaja!!! Però si n’hagués de triar una,diria que anar de concert li encanta, és un sac de nervis una setmana abans 😉