Preu activitat
15€/adult, 5€/infant
Data esdeveniment
01 de març 2026 - 10:00 h
- 01 de març 2026 - 13:00 h
Localització de l'esdeveniment
Volcà de Santa Margarida
Més informació i entrades
Ruta per a tota la família a un espai icònic de la Garrotxa, que ens servirà com a escenari de les nostres descobertes de fauna i flora i també, de geologia!
El Volcà de Santa Margarida és un dels 42 cons volcànics del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. Aquests volcans es consideren “adormits”, no totalment extingits. La peculiaritat de Sta. Margarida és la presència d’un cràter gairebé rodó, molt ben conservat, d’uns 300 metres, en mig del qual trobem una ermita romànica del s. XII, del mateix nom.
En aquesta excursió farem de petits naturalistes, a la recerca, amb tots els nostres sentits, eines i trucs al nostre abast, de la presència de fauna i flora interessant, en un context natural, geològic i cultural únic a l’Estat i segurament a Europa.
Observant les roques volcàniques i colades de lava, viatjarem a un temps convuls, no tan llunyà…
Observant les roques volcàniques i colades de lava, viatjarem a un temps convuls, no tan llunyà…
Cal inscripció prèvia info@elmeandre.cat / 621.268.944 // El punt de trobada es comunica als inscrits, ja que si no la gent es presenta sense apuntar-se
Durada Unes 3 hores
Activitat de senderisme i descoberta en famiília
Ecosenda familiar: Volcà de Santa Margarida / El Meandre
ORGANITZA
El Meandre (Aula de Natura)
EDAT RECOMENADA
+5 anys (s’ha d’estar acostumat a caminar)
DATA
Diumenge 1 de març
HORARI
10 h
PREU ENTRADA
15€/adult, 5€/infant
POBLACIÓ
La Cellera de Ter
ESPAI ON ES REALITZA
Volcà de Santa Margarida