Jornada Familiar als Jardins de Cap Roig
Una jornada familiar per descobrir la literatura, la creativitat i el joc al Castell de Cap Roig!
Els Jardins de Cap Roig obren excepcionalment les portes del Castell de Cap Roig per acollir una jornada familiar plena d'històries, imaginació i creativitat.
En col·laboració amb la Fundació Josep Pla, aquesta proposta convida infants i adults a gaudir d'un matí d'activitats culturals en un entorn privilegiat, on la literatura, l'art i la natura es donen la mà.
No t'ho perdis!
TALLER D'IL·LUSTRACIÓ
Les famílies podran participar en un taller d'il·lustració de poesia amb Gibet Ramon, inspirat en l'univers poètic de Miquel Martí i Pol.
TALLER DE MACRAMÉ
Taller de macramé amb Clara Vallejo Barnosell per crear clauers.
CONTACONTES
Contacontes a càrrec d'El Gra de Sorra
ESPAI DE LECTURA I JOC DINAMITZAT
Un espai de lectura i joc dinamitzat per la Fundació Josep Pla, amb propostes pensades per apropar la literatura als més petits d'una manera lúdica i participativa.
ESPAI DE CALMA
Per tal que tothom pugui gaudir de la jornada amb comoditat, també s'habilitarà un Espai de calma, un ambient tranquil i acollidor destinat al descans i a la regulació sensorial. Aquest espai disposarà de mobiliari confortable i d'auriculars amb cancel·lació del soroll, contribuint a fer de l'experiència una activitat més accessible i inclusiva.
Una oportunitat única per descobrir els espais del Castell de Cap Roig en família i viure un matí en què la literatura, la creativitat i el joc es converteixen en una experiència compartida.
- Horaris
Obertura de portes dels Jardins de Cap Roig 10 h - Entrades
L'entrada de 6€ dona accés a la Jornada Familiar i a totes les activitats programades durant el matí.
Els infants menors de 3 anys tenen accés gratuït, però també és necessari reservar-los una entrada.
Les persones adultes acompanyants també han de disposar de la seva entrada. - Participació
L'edat recomanada per gaudir de la Jornada Familiar és a partir de 3 anys.
Els nens i nenes han d'anar sempre acompanyats d'una persona adulta.
Els diferents tallers i activitats es realitzaran simultàniament. Amb una única entrada, les famílies podran participar en totes les propostes programades durant la jornada, sense necessitat de fer reserves addicionals per a cada activitat. - Jardins de Cap Roig
Durant tota la jornada, les famílies podran passejar i gaudir dels diferents espais dels Jardins de Cap Roig, així com de la zona de pícnic. - Accessibilitat
La jornada comptarà amb un Espai de calma, un entorn tranquil i acollidor pensat per descansar, relaxar-se o regular possibles situacions de sobreestimulació sensorial.
Jornades
QUÈ
Jornada Familiar als Jardins de Cap Roig
ORGANITZA
Fundació "la Caixa" en col·laboració amb la Fundació Josep Pla
EDAT RECOMANADA
+3 anys
DATA
Dissabte, 26 de setembre de 2026
HORARI
De 10 a 13.30 h
PREU
6 €
POBLACIÓ
Calella de Palafrugell
ESPAI ON ES REALITZA
Castell de Cap Roig